Zgodba prAne

prAna, stara sanskrtska beseda za dihanje, življenje in vitalnost duha. prAna je moč, je energija, je temelj živega sveta, je življenjska energija, ki napolnjuje vesolje. S prAno je prepojeno vse, kar obstaja.

Zgodovina prAna oblačil, katera dobro služijo pri plezanju in jogi, sega v leto 1992. Izkazalo se je, da oblačila odlično funkcionirajo tudi na drugih področjih. In tako se je začelo; oblačila, katera do potankosti služijo telesu v športnih udejstvovanjih, ter pred in po tem. Dodana vrednost prAna oblačil je skrb za okolje in ljudi, izdelana so s strastjo, z ljubeznijo, odličnih dizajnov ...

Prva prAna oblačila so bila izdelana v garaži in poslana kupcem v odpadnih škatlah od sadja iz lokalne trgovine. Za etikete so uporabili star časopisni papir, dodali eterična olja in nato z noži za pico izrezali etikete. Prvi zaposleni je spal na dvižni postelji, katera se je čez dan spremenila v delovno mizo. Toliko in še nepopisno več ljubezni, strasti, želje in upanja je bilo in je še vloženega v prAno.

Zgodba prAne

Kaj se je spremenilo od takrat?

Ne veliko in hkrati zelo veliko! Znamka prAna se je razvila in zrasla, vendar je večina »prvih« zaposlenih še vedno prisotnih. Sodelujejo in delajo s sebi enakimi, s podobno mislečimi, ohranjajo in ustvarjajo pozitivne spremembe, katere služijo enakemu namenu kot v starih časih, le z majhnimi sodobnimi popravki. Spodbujajo in podpirajo rabo organskega bombaža, pravično trgovino, vetrno energijo in še mnogo več ...

prAna ambasadorja, športni plezalec Chris Sharma in jogistka Shiva Rea sta prisotna pri prAni že od začetka, kot tudi mnogi drugi. Ti in seveda prAnini kupci pomagajo pri vsej zgodbi. Zaradi takih strasti, pripadnosti ljubezni, ustanovitelj Beaver Theodosakis še vedno odgovarja na pisma strank.

Če se ozremo nazaj, je ime prAna pravšnje. Če pogledamo naprej v prihodnost, je zato pravšnje, ker stremijo/mo k spremembam, se veselijo/mo prihodnosti.

To je zgodba prAne! Skupaj upamo, da so vam všeč izdelki. Veseli bomo vseh vaših sporočil, mnenj, kritik….in povratnih informacij kako služijo posamezni izdelki.