FAQ

Koda za popust

 

Vračilo

 

Splošno

 

Dostava

 

Plačila

 


 

Niste našli odgovora, ki ste ga iskali? Potrebujete pomoč pri izbiri izdelkov Pogovorite se z našim strokovnjakom. Pišite nam na info@jogaline.si ali pokličite na 040 728 330 in z veseljem vam bomo odgovorili na vprašanje!

 


 

1. Koda za popust

Imam kodo popusta - kje jo lahko vnesem?

Kodo popusta vnesete v košarici ali oddaji naročila v prostor "Koda za popust". Odpre se vam področje, kamor lahko vpišete kodo popusta in kliknite 'Uporabi'. Avtomatsko se vam bo posodobila košarica z vsebino, ki jo ponuja koda popusta.

Ali se lahko vnovči več kod popusta hkrati?

Uporabi se lahko le eno kodo za popust hkrati. Popusti se med seboj seštevajo, v kolikor v pogojih akcije ni navedeno drugače. Akcija ne velja na darilne bone.

Prejel sem kodo za brezplačno dostavo, ostala pa mi je še koda za popust. Lahko uporabim obe?

Ob naročilu lahko uporabite le eno kodo za ugodnost.

Ali se akcije seštevajo?

Ja, Akcije se seštevajo v primeru kode za popust. Akcije ne veljajo na darilne bone

 


 

2. Vračilo

Kaj storiti v primeru, da z izdelkom nisem zadovoljen/na?

Potrošnik mora blago, s katerim iz kakršnega koli razloga ni zadovoljen, prodajalcu vrniti v tridesetih dneh po oddanem sporočilu o prekinitvi pogodbe. Opozarjamo, da mora biti blago, ki ga vrača, nepoškodovano. Potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati v času do odstopa od pogodbe. Več o vračilu

Kaj storiti v primeru, da prejmem poškodovan artikel?

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot). Vse obrazce za reklamacijo, vračilo blaga in stvarno napako najdete na strani za vračila.

Na kateri kontakt se lahko obrnem v primeru reklamacije, vrnitve izdelka ali zamenjave?

V primeru reklamacije, vrnitve izdelka ali zamenjave se obrnite na elektronski naslov marketing@samana.si ali na telefonsko številko +386 (0)40 728330.

 


 

3. Splošno

Katere blagovne znamke lahko najdem na JogaLine.si?

 Pri nas najdete blagovne znamke:

  • iz sveta joge: prAna, Manduka, ReYoga, Liforme ...
  • iz outdoor področja: Lafuma, prAna, Petzl, Icebreaker,...
  • blagovne znamke iz kar vseh področji uporabe Ulla, Luci, ...

V nastajanju je tudi posebna stran za vse znamke, ki jih predstavljamo v trgovini Jogaline.

Kje se nahaja trgovina JogaLine?

JogaLine trgovina se nahaja v Kranju:
Partizanska cesta 18
4000 Kranj, Slovenia - EU
Tel.: 040 728 330
pon. – pet. 8:00 – 15:00
E-mail: info@samana.si

Ali lahko naročilo opravim preko telefona?

Stranka lahko naroči nakup tudi preko telefona na št. 040 728 330 ali preko Facebook Messenger. Po naročilu se mu na njegov elektronski naslov pošlje UPN nalog, ki ga kupec lahko plača na pošti ali banki. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in račun. S plačilom po načinu predračuna se kupec strinja s splošnimi pogoji.

Pri vas še nisem nikoli naročil. Kako poteka nakup pri vas?

Nakup je videti tako:

  • Poiščite izdelek, ki ga želite in ga dodajte v košarico. Odprlo se vam bo okence, ki vam ponudi dve možnosti – da nakupujete naprej ali zaključite nakup. Izberite tisto, kar vam ustreza.
  • Ko boste izbrali vse, kar potrebujete, natančno preglejte košarico, nato pa
  • kliknite na gumb »Oddaj naročilo na vnos podatkov«.
  • Izberite želeno dostavo in način plačila.
  • Čisto na koncu pozorno preberite podatke o vašem naročilu in potrdite svojo izbiro.

Najkasneje v roku 1-2 delovnih dni, bo vaš paket odpotoval tja, kamor ste ga naročili.

 


 

4. Dostava

Ali se lahko naročilo plača po povzetju?

Naročilo lahko plačate tudi po povzetju dostavni službi GLS. Pri plačilu kupnine - odkupnine GLS ne zaračunava nobene provizije oz. nobenih dodatnih stroškov!

Kdo mi dostavi paket?

Paket vam dostavi naš pogodbeni partner, dostavna služba GLS (General Logistics Systems, logistične storitve,d.o.o.).

Koliko stane strošek dostave?

Strošek poštnine je odvisen od zneska naročenih izdelkov:
• Naročilo nad 40 € je znesek poštnine brezplačno
• Naročilo do 39,99€ je znesek poštnine 4€

Koliko stane dostava na dom? Ali je možno osebno prevzeti paket?

Ponujamo 3 načine dostave oz. prevzema izdelkov:

  • Osebni prevzem v Kranju (Brezplačna dostava),
  • Prevzem na Parcel shop-u (v opombe pri oddaji naročila vpišete željeno Parcel shop,
  • Dostava na vaš naslov.

Če je vrednost paketa manjša od 40 €, dostava preko dostavne službe stane 4 €. Sicer je brezplačna. Paket lahko tudi osebno prevzamete v naši poslovalnici. V tem primeru je dostava brezplačna.

Potek dostave on neuspešnem poskusu dostave

Dostavljavec vam ob prvem neuspešnem poskusu dostave pusti obvestilo o prispeli pošiljki. Na obvestilu je navedena številka paketa in telefonska številka dostavne službe (01 500 11 90).

V primeru, da se želite z dostavno službo dogovoriti za prevzem pošiljke, vas prosimo, da jih pokličete na telefonsko številko 01 500 11 90 ali pa jim pišite na e-mail info@gls-slovenia.com in se dogovorite za čas dostave paketa. Lahko pa se tudi dogovorite, da vam vaš paket dostavi v paketno trgovino (Parcel Shop), kjer ga lahko prevzamete sami ob predložitvi številke paketa in osebnega dokumenta.

 


 

5. Plačila

Ali je plačevanje s kreditnimi karticami varno?

Spletna stran jogaline.si za prenos podatkov uporablja SSL varnostni sistem (Secure Socket Layer). Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Zbirka osebnih podatkov je zavedena na spletni strani informacijskega pooblaščenca (www.ip-rs.si).

Kakšne načine plačila nudite?

Izbirate lahko med štirimi načini plačila:

  • PayPalom
  • Plačilom po povzetju
  • Karticami
  • Nakazilo na TRR

 


 

Niste našli odgovora, ki ste ga iskali? Potrebujete pomoč pri izbiri izdelkov Pogovorite se z našim strokovnjakom. Pišite nam na info@jogaline.si ali pokličite na 040 728 330 in z veseljem vam bomo odgovorili na vprašanje!