Spletne strani uporabljajo piškotke za različne namene. Osnovni so nujni za delovanje spletnih storitev. Piškotki analitike in trženja pa nudijo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejšo uporabo strani in prikaz ponudbe, ki je relevantna za vas. Več o piškotkih lahko preberete na strani piškotki..
prAna

- Moška kapa s šiltom prAna Journeyman Trucker 2.0Cena: 23,97 € Običajna cena: 39,95 €
- Moški pulover s kapuco prAna Patch HoodieCena: 38,47 € Običajna cena: 69,95 €
- Ženska majica iz konoplje prAna Cozy-Up BarmseeCena: 24,98 € Običajna cena: 49,95 €
- Ženska majica brez rokav prAna Organic GraphicCena: 19,98 € Običajna cena: 39,95 €
- Moška kratka majica prAna Pride MountainCena: 19,98 € Običajna cena: 39,95 €
- Moške hlače, kavbojke prAna Feener JeanCena: 71,97 € Običajna cena: 119,95 €
- prAna Tri Thermal Poncho ženski puloverCena: 72,48 € Običajna cena: 144,95 €
prAna modna in trajnostna oblačila
Njihovo poslanstvo je spodbujati zdravo, aktivno, svobodno življenje. Kreirajo vsestranska, modna in trajnostna oblačila ter dodatke, ki jih lahko nosiš za vsako priložnost, vsako avanturo, vsak dan. Dizajni so plod njihovih lastnih izkušenj – aktivnih jogijev, plezalcev in svetovnih popotnikov, ki uporabljajo svoje znanje, da so oblačila lepa, a trpežna.
Njihov slog je klasičen z modernimi materiali, vedno sledljivimi in z minimalnim odtisom na okolje. Njihove inspiracije in stranke so športniki svetovnega formata – Chris Sharma (z njimi vse od začetka) ter jogini kot je npr. Shiva Rea. So družbeno odgovori in trajnostni proizvajalci (nosilec Fair trade certifikata, reciklirajo volno, odgovorno ravnajo s puhom,…).
Zgodba prAne
prAna, stara sanskrtska beseda za dihanje, življenje in vitalnost duha. prAna je moč, je energija, je temelj živega sveta, je življenjska energija, ki napolnjuje vesolje. S prAno je prepojeno vse, kar obstaja.
Zgodovina prAna oblačil, katera dobro služijo pri plezanju in jogi, sega v leto 1992. Izkazalo se je, da oblačila odlično funkcionirajo tudi na drugih področjih. In tako se je začelo; oblačila, katera do potankosti služijo telesu v športnih udejstvovanjih, ter pred in po tem.
Dodana vrednost prAna oblačil je skrb za okolje in ljudi, izdelana so s strastjo, z ljubeznijo, odličnih dizajnov ...
Prva prAna oblačila so bila izdelana v garaži in poslana kupcem v odpadnih škatlah od sadja iz lokalne trgovine. Za etikete so uporabili star časopisni papir, dodali eterična olja in nato z noži za pico izrezali etikete. Prvi zaposleni je spal na dvižni postelji, katera se je čez dan spremenila v delovno mizo. Toliko in še nepopisno več ljubezni, strasti, želje in upanja je bilo in je še vloženega v prAno.
prAna v že dve desetletji in pol vlaga svojo energijo, moč, denar, srce v trajnostni razvoj.
Organski bombaž
Velik pomen dajejo uporabi organskim materialom, čistim proizvodnjim procesom, poštenemu odnosu do ljudi...
Podatek, da je 84% bombaža v vsej njihovi liniji organskega, ni presenečenje, je pa vreden posnemanja in občudovanja.
Oglejte si video, potem pa nam pomagajte povečati povpraševanje po bolj trajnostnih oblačilih. Delite video in širite zavest o pošteni in čisti praksi proizvajalcev. Mogoče je!
Kaj se je spremenilo od takrat?
Ne veliko in hkrati zelo veliko! Znamka prAna se je razvila in zrasla, vendar je večina »prvih« zaposlenih še vedno prisotnih. Sodelujejo in delajo s sebi enakimi, s podobno mislečimi, ohranjajo in ustvarjajo pozitivne spremembe, katere služijo enakemu namenu kot v starih časih, le z majhnimi sodobnimi popravki. Spodbujajo in podpirajo rabo organskega bombaža, pravično trgovino, vetrno energijo in še mnogo več ...
prAna ambasadorja, športni plezalec Chris Sharma in jogistka Shiva Rea sta prisotna pri prAni že od začetka, kot tudi mnogi drugi. Ti in seveda prAnini kupci pomagajo pri vsej zgodbi. Zaradi takih strasti, pripadnosti ljubezni, ustanovitelj Beaver Theodosakis še vedno odgovarja na pisma strank.
Če se ozremo nazaj, je ime prAna pravšnje. Če pogledamo naprej v prihodnost, je zato pravšnje, ker stremijo/mo k spremembam, se veselijo/mo prihodnosti.
To je zgodba prAne! Skupaj upamo, da so vam všeč izdelki. Veseli bomo vseh vaših sporočil, mnenj, kritik….in povratnih informacij kako služijo posamezni izdelki.