Prana

Prana

Njihovo poslanstvo je spodbujati zdravo, aktivno, svobodno življenje. Kreirajo vsestranska, modna in trajnostna oblačila ter dodatke, ki jih lahko nosiš za vsako priložnost, vsako avanturo, vsak dan. Dizajni so plod njihovih lastnih izkušenj – aktivnih jogijev, plezalcev in svetovnih popotnikov, ki uporabljajo svoje znanje, da so oblačila lepa, a trpežna.

Njihov slog je klasičen z modernimi materiali, vedno sledljivimi in z minimalnim odtisom na okolje.  Njihove inspiracije in stranke so športniki svetovnega formata – Chris Sharma (z njimi vse od začetka) ter jogini kot je npr. Shiva Rea. So družbeno odgovori in trajnostni proizvajalci (nosilec Fair trade certifikata, reciklirajo volno, odgovorno ravnajo s puhom,…).

Zgodba prAne

prAna, stara sanskrtska beseda za dihanje, življenje in vitalnost duha. prAna je moč, je energija, je temelj živega sveta, je življenjska energija, ki napolnjuje vesolje. S prAno je prepojeno vse, kar obstaja.

Zgodovina prAna oblačil, katera dobro služijo pri plezanju in jogi, sega v leto 1992. Izkazalo se je, da oblačila odlično funkcionirajo tudi na drugih področjih. In tako se je začelo; oblačila, katera do potankosti služijo telesu v športnih udejstvovanjih, ter pred in po tem. Dodana vrednost prAna oblačil je skrb za okolje in ljudi, izdelana so s strastjo, z ljubeznijo, odličnih dizajnov ...

Prva prAna oblačila so bila izdelana v garaži in poslana kupcem v odpadnih škatlah od sadja iz lokalne trgovine. Za etikete so uporabili star časopisni papir, dodali eterična olja in nato z noži za pico izrezali etikete. Prvi zaposleni je spal na dvižni postelji, katera se je čez dan spremenila v delovno mizo. Toliko in še nepopisno več ljubezni, strasti, želje in upanja je bilo in je še vloženega v prAno.

Zgodba prAne

Kaj se je spremenilo od takrat?

Ne veliko in hkrati zelo veliko! Znamka prAna se je razvila in zrasla, vendar je večina »prvih« zaposlenih še vedno prisotnih. Sodelujejo in delajo s sebi enakimi, s podobno mislečimi, ohranjajo in ustvarjajo pozitivne spremembe, katere služijo enakemu namenu kot v starih časih, le z majhnimi sodobnimi popravki. Spodbujajo in podpirajo rabo organskega bombaža, pravično trgovino, vetrno energijo in še mnogo več ...

prAna ambasadorja, športni plezalec Chris Sharma in jogistka Shiva Rea sta prisotna pri prAni že od začetka, kot tudi mnogi drugi. Ti in seveda prAnini kupci pomagajo pri vsej zgodbi. Zaradi takih strasti, pripadnosti ljubezni, ustanovitelj Beaver Theodosakis še vedno odgovarja na pisma strank.

Če se ozremo nazaj, je ime prAna pravšnje. Če pogledamo naprej v prihodnost, je zato pravšnje, ker stremijo/mo k spremembam, se veselijo/mo prihodnosti.

To je zgodba prAne! Skupaj upamo, da so vam všeč izdelki. Veseli bomo vseh vaših sporočil, mnenj, kritik….in povratnih informacij kako služijo posamezni izdelki.

Več o znamki

Izdelki 1 do 20 od skupaj 91

na stran

Stran:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4

Izdelki 1 do 20 od skupaj 91

na stran

Stran:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4

"Breath, life, vitality of the spirit (Dihanje, življenje, vitalnost duha)." Te lastnosti ne predstavljajo le njihovega imena, ampak so njihov navdih za stvari, ki jih naredijo in kako jih naredijo. Dobrodošli pri prAni, pri pozorno, miselno zasnovanih proizvodih - born from the experience (rojenim iz izkušenj).

Potovanje v trajnostni razvoj
prAnino prepričanje: izdelovati dobre artikle po dobri poti

prAna

Naše prepričanje

Pri prAni so dodali proizvodom poleg oblike in funkcije, preplet svojih občutij, čustev iz svojega življenja. V proizvodih se prepleta njihova osebnostna rast, ta povezava se ohranja in razvija in jih vodi v prihodnost.

Pozornost je temelj vsega, kar delajo, in je tu in je zdaj, je tam kjer se sprememba zgodi. Vsi v podjetju prAna so del procesa: vsaka odločitev, vsak izdelek, vsak dan. Zavedajo se, kaj in kako bodo naredili in kako bo to vplivalo na celoten ekosistem ...

Pri prAni niso našli vseh odgovorov, vendar jih nikoli ne bodo nehali iskali in bodo vedno postavljali nova in nova vprašanja. Tudi njihovi najboljši dosežki so le delčki, kar je mogoče, in tako še vedno predano sledijo njihovim idealom o trajnostnem razvoju, skupnosti, ...

Materiali

Videti in občutiti
Izdelava kvalitetnih, odličnih, "zdravih" izdelkov strmi k iskanju vedno novih možnosti izdelave. Tako je v porasti uporaba trajnostnih materialov, kot so organski bombaž, reciklirani poliester, Tencel®.

Proizvodnji proces

Narediti več z manj
Narediti pozitivno razliko pomeni, da se vse bolj zavedajo vrednosti in pomena materialov skupaj s proizvodnjimi procesi. prAna je postala aprila 2012 partner Bluesign ® organizacije. To pomeni, da je prAna sprejela okoljsko strategijo in skrb kako in koliko njihovi proizvodi vplivajo na okolje. Bluesign ® je vodilna organizacija za skrb za čisto okolje, zdravje ljudi, sistem proizvodnje, upravljanja… Bluesign ® standard pomeni, da so pri vsem; materiali, celotna proizvodnja (tudi poraba vode, energije pri produkciji)…, se pravi od prve nitke pa do končnega produkta, pri vsem tem so upoštevani strogi eko standardi, skrb za okolje in ljudi.

Embalaža

Od znotraj navzven
"Zdrave" spremembe pogosto prihaja od znotraj. Tudi tu je posredi preprosta zgodba prAnine ekipe; ko je ena od prAninih poslovodij pokazala ogorčenost nad količino plastične embalaže, katero je takoj, ko so prejeli blago v trgovino vrgla v smeti, so odgovorni za to, takoj vzeli pod drobnogled kako izboljšati embalažo, jo narediti bolj okolju prijazno. Tako se je od takrat, pa do danes število plastičnih vrečk pri prAni znižalo za 50%. Prav tako so ob tej priložnosti pregledali kako in s kakšnimi transporti dostavljajo blago trgovinam ali končnim kupcem in tudi ta del zgodbe optimizirali, kako so le lahko. Vse prAnine vrečke so izdelane iz papirja ali iz 100% recikliranih materialov.

Pravična trgovina

Povezanost, sočutje, globalnost
Pravična trgovina ceni in spoštuje tako ljudi, ki so vključeni v sam proizvodnji proces, kot tudi blago, ki ga proizvajajo. Pošteni in pravični delovni pogoji, neposredna trgovina (s čim manj posredniki od proizvajalca do kupca) in poštena cena, vse to se prepleta v artiklu katerega nosimo skupaj s skupnostjo, ki ta artikel proizvaja.

Prana aktivno podpira Pravično trgovino ™ in je tudi članica FLO-I* (Fairtrade Labelling Organization International). prAna je pionir pri vpeljevanju Pravične trgovine na trgu. Program Pravične trgovine je prvi svoje vrste, ki omogoča potrošnikom, da preučijo preplet socialnih, gospodarskih in okoljskih razmer, katere so bile vpletene pri proizvodnji njihovega artikla.

Pravična trgovina deluje neposredno v koristi kmetom, ki pridelujejo bombaž, delavcem, ki šivajo oblačila,….in s tem nudi potrošnikom edinstveno priložnost, da pozitivno vplivajo na njihova življenja.

FLO-I* (Fairtrade Labelling Organization International) je neodvisna mednarodna organizacija, ki izvaja nadzor nad delovanjem pravične trgovine. Izvajajo nenapovedane kontrole na terenu, kjer preverjajo delovne razmere proizvajalcev.

prAna

Vsi skupaj in vsak za vse:

Noben detajl ni premajhen, premalo pomemben, da ne bi vplival na poslovanje, proizvodnjo, vsak, pa naj bo še manjši košček, je pomemben. prAna vestno, skrbno uporablja materiale pri svoji proizvodnji. Veliko vlagajo v reciklažo in skrb za okolje in soljudi. Vso njihovo vedenje odprto delijo naprej in so tovrstne informacije na voljo v njihovih trgovinah in prodajnih mestih prAne.

prAnino sočutje do drugih, je tisto, kar poganja njihovo poslovanje. Izdelujejo blago za ljudi, ki delajo dobro. Zavedajo se, da prava pot, stvar običajno ni najlažja. Ne boste doživeli, da bi pri prAni rekli NE, ko gre za to, da bi svoje artikle naredili boljše, bolj učinkovite, čistejše, boljše za planet in za soljudi, za drug drugega. Poleg tega je eden izmed njihovih sloganov: easy is boring.

Vsak v podjetju in vsi skupaj so zaslužni za košček celotnega mozaika: vsaka odločitev, vsak proizvod, vsak dan… Vedo kaj in kako delajo in da lahko vplivajo na okolje, ekosistem, skupnost ...

Pri prAni verjamejo, da je vredno vlagati, po najboljših močeh, vsak sebe, vsak dan, v svoj in skupni proces. Tako lahko ostanejo bolj povezani sami s seboj in z drugimi, ter tako se lahko razvijejo nove, boljše, inovativnešje stvari, produkti, ideje ...

Kot posamezniki in kot podjetje se pri prAni zavzemajo za novosti. Ampak to še ne pomeni, da jim vedno uspe. V bistvu priznavajo, da če ti vsake toliko ne spodleti, potem nisi dovolj inovativen. Vendar je vredno in nujno tvegati, se učiti iz svojih napak, da lahko napredujejo!

Pri prAni vedo, da je podjetje vredno toliko kot zaposleni, kateri so vpleteni. Zavedajo se, da to, kako vodijo podjetje, vpliva na zaposlene, na poslovne partnerje, na skupnosti v katerih le ti živijo ...