KAJ JE JOGA? KAKO PRIČETI Z JOGO?

Pogoji poslovanja

S spletno trgovino jogaline.si upravlja podjetje Samana d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«). Ponudnik zagotavlja delovanje spletne trgovine jogaline.si v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Ob registraciji na jogaline.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu v skladu z zakonodajo zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra) in kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dobavljiv v razumnem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • nedvoumno prikazane cene in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,
  • stroški kupca v primeru odstopa od pogodbe (vračilo izdelka),
  • pojasnilo postopka ob pritožbi.

O podjetju

  • Samana trgovina, zastopstvo d.o.o.
  • Britof 27
  • 4000 Kranj, Slovenija
  • Davčna številka: SI48059226
  • Davčni zavezanec: DA
  • Matična številka: 6267424
  • Registracija: Okrožno sodišče Kranj, 2012/49190
  • TRR: IBAN: SI56 0700 0000 3750 595 odprt pri banki Gorenjska banka d.d., Kranj
  • Tel.: 040 728 330, pon. – pet. 8:00 – 15:00
  • E-mail:[email protected]

Ponudba izdelkov

Ponudba izdelkov na jogaline.si se zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta dnevno spreminja.


Cene

Redna cena: je cena, ki jo določi ponudnik na podlagi priporočil proizvajalca in je razvidna iz evidenc o stanju blaga.

Znižana cena: naš izbor in priporočilo za posebno ugoden nakup kvalitetnega artikla (znižana cena glede na redno ceno oz. priporočeno ceno dobavitelja)

Vse cene so v € in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Kljub dnevnemu ažuriranju in kontroli točnosti podatkov, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa ali pa ponudil drugo ustrezno rešitev v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Stopnja DDV v evropskih državah

Pri dobavi blaga strankam iz držav EU se obračuna DDV posamezne države, medtem ko se DDV ne obračuna pri dostavi blaga strankam iz tretjih držav (izven EU), vendar ti kupci davke in carine plačujejo v svojih državah, v skladu s svojimi predpisi.

Za vsako državo velja ustrezen znesek davka v skladu s njihovi predpisi.

Država Davek DDV (Standard) Davek DDV (Znižana)
Austria Austria 20% 13%
Belgium Belgium 21% 12%
Bulgaria Bulgaria 20% 9%
Cyprus Cyprus 19% 9%
Czech Republic Czech Republic 21% 15%
Croatia Croatia 25% 13%
Denmark Denmark 25% none
Estonia Estonia 20% 9%
Finland Finland 24% 14%
France France 20% 10%
Germany Germany 19% 7%
Greece Greece 24% 13%
Hungary Hungary 27% 18%
Ireland Ireland 23% 13.5%
Italy Italy 22% 10%
Latvia Latvia 21% 12%
Lithuania Lithuania 21% 9%
Luxembourg Luxembourg 17% 14%
Malta Malta 18% 7%
Netherlands Netherlands 21% 9%
Poland Poland 23% 8%
Portugal Portugal 23% 13%
Romania Romania 19% 9%
Slovakia Slovakia 20% 10%
Slovenia Slovenia 22% 9.5%
Spain Spain 21% 10%
Sweden Sweden 25% 12%

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu,
  • z nakazilom na račun Samana d.o.o. (po ponudbi / predračunu),
  • s karticami
  • s plačilom preko Paypal-a.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v uporabniškem profilu Moj račun.

Več o plačilu.


Postopek nakupa

Nakupovanje poteka tako, da kupec želene izdelke dodaja v nakupovalno košarico. Izdelke ter njihovo količino v košarici je možno v kateremkoli trenutku pred dokončno potrditvijo naročila poljubno spreminjati.

Za oddajo naročila je potrebna registracija kupca.

Že pred tem lahko željene artikle dodamo v košarico in se nato registriramo, pred nadaljnim korakom. Oz. se lahko najprej registriramo in nato dodamo artikle v košarico in nato nadaljujemo proti zaključku nakupa.

Nato pa se nakup dokonča v petih korakih:

1. in 2. podatki o plačniku in naslovu dostave
3. izbira načina dostave
4. izbira načina plačila
5. pregled in dokončna potrditev naročila

Po dokončanem nakupu sledijo še koraki:

  • Naročilo sprejeto:
    Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
  • Naročilo v obdelavi:
    Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  • Naročilo zaključeno:
    Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, pošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v istočasno pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Odstop od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da kupljeno blago vrne brez kakršnekoli odškodnine. Vendar pa je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-naslov [email protected] ali po pošti na naslov:

Samana d.o.o.,
Britof 27,
4000 Kranj
Slovenija

Blago je potrebno vrniti v nadaljnjih 30 dneh.

Več o vračilu.


Garancija

Za izdelke naročene in kupljene v spletni trgovini jogaline.si veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Kontakt za uveljavljanje garancije:

Samana d.o.o.
Britof 27
4000 Kranj
Slovenija

Tel.: 040 728 330, pon. – pet. 8:00 – 15:00
e-naslov: [email protected]


Dostava

Ponujamo 3 načine dostave oz. prevzema izdelkov:

  • Osebni prevzem v Kranju (Brezplačna dostava),
  • Prevzem na Parcel shop-u (v opombe pri oddaji naročila vpišete željeno Parcel shop,
  • Dostava na vaš naslov.

Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta GLS d.o.o. in DPD d.o.o., vendar si ponudnik pridržuje pravico izbire druge dostavne službe, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Strošek dostave:

  • brezplačna dostava po Sloveniji za vsa naročila nad 40 €!
  • enoten strošek dostave za vso Slovenijo za nakupe do 40 EUR je 4,00 EUR
  • če prevzamete blago na naši lokaciji v Kranju, stroška dostave ne plačate

Ob dostavi kupec prejme račun, na katerem so navedene informacije glede pravice vračila blaga ter pogoji in način izvršitve same pravice. Navedene so vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe, uveljavljanja garancije ter drugih storitev po zaključku pogodbe.

Več o dostavi


Odveza odgovornosti

JogaLine se trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih straneh. Kljub temu pa se lahko zgodi, da podatki (cena, rok dobave, lastnosti izdelka) niso pravočasno ažurirani. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic ali spremembo naročila oz. predlagal drugo ustrezno rešitev.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.


Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in morebitne spore rešiti sporazumno.

Več o pritožbah.


Za dodatna vprašanja nas kontaktirajte:

Samana trgovina, zastopstvo d.o.o.
Britof 27
4000 Kranj, Slovenia - EU

Tel.: 040 728 330
pon. – pet. 8:00 – 15:00
E-mail: [email protected]

© 2024 JogaLine & Samana | Vse pravice pridržane