Joga za aktivne v naravi - pohodniki, kolesarji, plezalci

ZAKAJ PRIPOROČAMO JOGO ZA AKTIVNE V NARAVI ?

Pridobi moč, povečaj fleksibilnost in se hitreje regeneriraj! Pripravili smo nekaj asan - vaj iz joge, ki jih lahko izvedete zunaj v naravi in zato ne potrebujete nobenega pripomočka!

Asane so odlične za ogrevanje in raztezanje, s čimer zmanjšamo možnosti poškodb. So enostavne za izvedbo in celovite za vse mišične skupine in sklepe. Z zavestnim dihanjem, se tudi mentalno bolje pripravimo na nadaljnjo vadbo.
Globlji učinek asan se doseže z redno, daljšo prakso joge (vsaj 1x tedensko). Na fizičnem nivoju nam pomaga okrepiti mišice in sklepe, izboljšati zaznavo in koordinacijo telesa, povečati fleksibilnost in stabilnost ter prispeva k hitrejši regeneraciji.

Na psihičnem nivoju prinaša večjo umirjenost, zadovoljstvo, samozavest, koncentracijo, če omenimo le nekaj pozitivnih učinkov.
Praksa joge nudi gibanje v vse smeri, kar je dobra protiutež drugim vrstam gibanja (in obremenjevanju le določenih mišičnih skupin), kot je npr. plezanje, pohodništvo, tek, kolesarjenje…

Kliknite na članek, ki smo ga pripravili za revijo Sokol.  Prikazane so super asane za enostavni razteg celotnega telesa.

Joga za aktivne v naravi_revijaSokol_zima19-20

Revija Sokol

Oblačila za jogo in prosti čas trajnostnih blagovnih znamk prAna in Manduka.